miercuri, 2 aprilie 2008

Le sommet fantastique se intoarce

Motto: Pe perioada summitului NATO 2008, Bucuresti, Romania,
neste drepturi ale omului si legi
va fi suspendate complect sau selectiv.
Nu veti putea stii care care dintre ele, cand si in ce masura.

Hotnews: Liniste, e summit
Ciucu: NATO sucks
Piticu.ro: Retinut pentru un tricou anti-nato

OK, poti sa le spui copilarii, experimente sau teribilisme din partea celor implicati.
Sau poate ca indivizii respectivi chiar au motive si argumente pentru a avea o asemenea opinie.
Au voie sa le aibe.
Ca cica estem iuropeni cu acte in regula de frun an si ceva...

Sau nu estem...?

S'traiti!

P.S. Asta seara in drumul spre casa am traversat pe trecerea semaforizata de pietoni de pe bd. Lascar Catargiu (fost Ana Ipatescu) din dreptul hotelului Minerva. Pe verde. Pentru prima data in viata mea de cand fac asa ceva in acel loc* - si se intampla de cateva ori pe saptamana - , atunci cand am ajuns aproape de axul drumului si din obisnuinta* mi-am incetinit mersul, toate masinile ce veneau din dreapta mea au oprit. Toate masinile, simultan, de pe toate benzile de circulatie de pe sensul cu pricina. Am ramas bujbe. Dupa care mi-am amintit ca am lasat in urma mea la semafor vreo 2 agenti de circulatie, vreo 2-3 politisti in uniforma si cam tat atatia jandarmi. Am rasuflat usurat. Am avut impresia pentru 2-3 secunde ca traiesc intr-o tara civilizata.

* - nu de alta dar exact acolo o persoana a fost lovita mortal cu ceva ani in urma, atunci cand traversa pe verdele 'ei'.


Niciun comentariu: