vineri, 19 septembrie 2008

Razbunarea poneiulu'

Din ciclul 'Mi-ati spus ca nu pot spune cur pe post...'(S. Prigoana)
Io, cetatean roman, nu foarte sanatos la cap si relativ activ dpdv social aud fara sa vreau, cel putin o data pe zi si in cele mai variate medii expresia foarte romaneasca 'bagami-as p.la in tara asta de c.cat'. Expresie care-mi scapa si mie din cand in cand. N-am incotro.

Silvuple.


Expozitia in cauza, discutata recent in media, asa cum am putut s-o vad prezentata de aceeasi media mi se pare a fi imaginea fidela a patriei noastre. Imagine care ma agreseaza zilnic in toate modurile posibile.
Mi se pare mie sau traim in tara chiorilor care vad doar forma, fara sa aibe idee ca exista si un fond? Sau mizerabilii sunt mult mai desi decat imi pot inchipui, si se agata de orice cac.at in forma de carlig daca sunt convinsi ca-i poate trage in sus din troaca in care se complac si-n care aluneca imediat inapoi in momentul in care-l fac praf?

Niciun comentariu: