luni, 8 iunie 2009

Fictiune 2009


- salut mai
- salut
- uite ne-am strans sa stam la o discutie aici si ziceam sa vorbim cu tine ca te mai pricepi...
- la ce sa ma pricep
- pai, fata lu' sefu' trebuie sa ajunga pe undeva
- fata lu' sefu'? B.?!
- nu B. mai, mai sus
- aha... tot B.
- tot B, mai, sa ajunga undeva, un loc nici prea vizibil ca dau animalele astea din presa in ea de-i zboara fulgii, da' nici prea minor ca dupa aia nu mai conteaza
- si ce treaba am eu cu asta?
- pai n-ai da' poti avea ca te pricepi, doar ne cunoastem, ce naiba
- fac si eu ce pot si-mi iese deobicei
- pai vezi. deci, fata trebuie sa ajunga la Bruxelles. Doar ca pe listele noastre n-o putem pune prima ca ne-aprindem paie-n cap. Si pe alta pozitie se supara sefu', ca doar e fata lui cea mica, ce naiba.
- o faceti independenta
- exact. o facem independenta, ca-i mult mai vizibila. Si cu liota de presari care se tin dupa ea si i se uita-n gura ne-am scos ieftin
- bun, sa zicem ca iese. Dupa aia...?
- dupa aia se intoarce la noi ca si cand n-ar fi plecat...
- asa, pur si simplu
- asa, pur si simplu mai, crezi ca o sa faca cineva gura? Un' te creZi?
- Mda... O promovati independenta. Cu ce platforma...
- cu ce?!?
- cu ce platforma? ce politica...?
- [infundat] auzi mai ce intreaba asta, cu ce politica o promovam pe-aia mica...
[rasete]
...hai ca esti simpatic
- mai omule, ce stie sa faca fata asta, trebuie sa iasa in fata cu ceva, n-am ce pune cap la cap daca n-am nimic la-ndemana
- [infundat] ce stie aia mica sa faca...?
...auzi ca stie sa stea la aparat
- ce aparat?!
- sa pozeze mai
- asta stiam, altceva...
- pai... o distractie, alea-alea...
- ma disperi...
- a, si mai butoneaza la o firma juma' de zi, nustiu ce date baga acolo in sistem
- aha. Da' de scris ceva pe undeva a scris?
- sa scrie? Ce sa scrie? Poate pe statu' de plata ca e pe sistem [rasete]
- la un ziar ceva, pe net, un blog, un site, ceva! Ca ce-a debitat pe sticla pan-acu' am vazut si nu-i a buna!
- vezi ca incepem sa ne suparam...
- va supar, nu va supar, mi se rupe, am nevoie de ceva, doar n-o iau de mana si-o plimb prin tara ca pe-un catel
- ba exact asta faci. Doar c-o plimbi prin locuri unde nimeni habar n-are de nimic. O sa prinda la pustimea care n-are idee ce-i cu viata asta, cu ce tre' sa faca fata asta acolo la Bruxelles, zic si ei c-o reprezinta si isi misca cururile si-o voteaza. Si dupa ce s-o termina campania, o sa castigi si tu niste licitatii pe ici pe colo, nici nu tre' sa participi, stiu ca ai pe teava niste contracte, te sunam noi sa-ti zicem ce si cum. E bine?
- ...de ce nu zici asa de la bun inceput. Pune sampania la rece, ca rezolvam noi si trebusoara asta.
- stiam eu ca esti baiat destept... Si nu-ti fa griji. O sa aranjam si noi pe unde trebuie sa iasa asa cum trebuie.
- ...auzi, da' dupa ce iese? Sigur vine inapoi?
- [rasete] sigur ca vine mai. Crezi ca la Bruxelles o sa voteze cum o taie capul? Nu tre' decat sa ridice mana cand i se spune, ce-i asa greu?
- buna treaba. Va sun eu cand termin de aranjat primele detalii, ok?
- ok. Hai sanatate si virtute




Urmatoarea fraza NU este fictiune 100%.

The eldest son of North Korea's leader Kim Jong-il appears to have confirmed reports his younger brother has been designated the country's next leader.

Niciun comentariu: